Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات – مجله آسان طب

جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات

مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1، پس از 23 ماه و سختی های فراوان در 23 تیر ماه 94 با نتایج موفقیت آمیز به پایان رسید. بر اساس آخرین نتایج این مذاکرات، طرفین مذاکره کننده بر متن جامع مشترک به توافق رسیدند و پس از دوازده سال اختلاف نظر بر سر موضوع برنامه هسته‌ای ایران به پایان رسید. متن برجام طی 159 صفحه و فایل PDF در سراسر دنیا منتشر شده است. به همین دلیل در ایران جشن هسته ای گرفته شد.

جشن هسته ای ایرانیان برای مذاکرات 2015
جشن هسته ای ایرانیان برای مذاکرات 2015

جشن هسته ای ایرانیان برای مذاکرات 2015

میلیون ها ایرانی در سراسر ایران و جهان موفقیت بزرگ تاریخی مذاکرات هسته ای ایران را جشن می گیرند. امروز ایران به تمام دنیا ثابت کرد که نه تنها به دنبال صلاح کشتار جمعی و نقض حقوق بشر نیست، بلکه به دنبال صلح و مذاکره و دوستی با جهانیان است. ایرانیان با شادی به خیابان ها می آیند تا این موفقیت تاریخ را کنار یکدیگر جشن بگیرند.

عکس-جشن-هسته-ای-تهران

جشن-هسته-ای-ایران

عکس-خوشحالی-مردم-جشن-هسته-ای-تهران

جشن-مذاکرات-هسته-ای

جشن-هسته-ای-مردم-تهران

jashn-hastei-iran-2015

برنامه نیروی انتظامی برای جشن هسته‌ای

سخنگوی نیروی انتظامی طی مصاحبه با خبرنگاران گفت: ناجا آمادگی کامل خود را در خصوص جشن مردم دارد در صورت انجام جشن هسته ای در کنار مردم قرار می گیرد.

به گزارش عصر ایران، سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری امروز خود در رابطه با برگزاری جشن توسط مردم پس از توافق مذاکرات هسته‌ای گفت: ناجا آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز این اتفاق خوب، اگر شهروندان در چارچوب قانون و شئونات اسلامی شادی کنند در کنار آنان قرار گیرد.

پیشتر نیز سردار سر لشکرفیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح نیز در مورد جشن هسته ای عنوان کرده بود: اگر مذاکرات به نتیجه برسد، ملت جشن خواهد گرفت و اگر هم به نتیجه نرسد، به عنوان پیروزی در مقاومت جشن می‌گیریم.

تصاویر جشن توافق هسته ای در تهران

مردم زیادی در میدان های اصلی تهران نظیر: میدان ولیعصر، میدان ونک، میدان کاج، میدان فردوسی، میدان انقلاب، میدان آزادی و … به جشن و شادمانی پرداخته و شیرینی، شکلات و شربت پخش می کردند.

به گزارش آسان طب، پیاده رو ها و حاشیه خیابانها مملو از جمعیت شده و مردم با سر دادن شعارهایی در حمایت از آقای جواد ظریف و دکتر روحانی پرداختند و صدای بوق خودروها و هیاهوی افراد رنگ تازه ای به فضای شهری تهران بخشید است.

عکس-جشن-هسته-ای-مردم-تهران-در-خیابان-ها

عکس-جشن-هسته-ای-شهرستان-های-ایران

جشن-هسته-ای-برای-پیروزی-ایران-در-مذاکرات-هسته-ای-2015

جشن-هسته-ای-خیابان-ولیعصر-تهران

jashn-hastei-tehran

جشن-هسته-ای-مردم-تهران-در-خیابان

جشن-مردم-برای-نتایج-مذاکرات-هسته-ای

نتیجه-مذاکرات-هسته-ای-94-خوشحالی-مردم

جشن هسته ای مردم در شهرستانهای ایران

در شهرستانهای ایران نیز مردم به خیابان ها آمده و با سر دادن شعارهای حمایت از ظریف و روحانی خوشحالی خود را ابراز نمودند.

جشن-هسته-ای-مردم-خیابان-های-مشهد

جشن-هسته-ای-مردم-سمنان

عکس-جشن-هسته-ای-مردم-ایران

جشن-هسته-ای-مردم-شیراز جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات
جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات
جشن-هسته-ای-سنندج جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات
جشن هسته ای مردم برای پیروزی نتیجه مذاکرات

امیدواریم از این بخش از مجله اسان طب بهره کافی را برده باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52