12 ویژگی از یک زن خوب

در مقاله ای در 13 ماه مه 1945 با عنوان راهنمای زن خوب به چند ویژگی یک زن خوب و همسر خوب اشاره شده است .

1- برای اینکه یک زن خوب باشی ، خودت را آماده کن . 15 دقیقه استراحت کن تا وقتی شوهرت می اید ، سرحال و آماده باشی. دستی به سر و صورت خود بکش و آرایش کن ، روبانی به موهایت بزن و خوش منظر باش .

2-شوهرت خسته از کار می اید و او تا همین الان با تعداد زیادی افراد سر و کله زده و خسته شده است . او به تحریک نیاز داردو تو باید تحریک مناسب برایش فراهم کنی .

ویژگیهای یک زن خوب و همسر خوب

ویژگیهای یک زن خوب

3- به حرف او گوش بده . خیلی حرفها برای گفتن داری ولی وقتی از راه می رسد موقع خوبی نیست ، اجازه بده اول او حرف بزند ، یادت باشد حرفهای او از حرفهای تو مهم ترند .

4- سوالاتی درباره اعمال او نپرس یا داوری وصداقت او را زیر سوال نبر . فراموش نکن که او ارباب و رئیس خانه است و همیشه انصاف و درستی را رعایت می کند . (منظور اینست که به او اعتماد کن و احترام بگذار .)

5- شما حق نداری از او بازخواست کنی . یک زن عالی همیشه باید جایگاه خود را بداند . همینطور یک مرد خوب باید جایگاهش را بشناسد و همسرش را بازخواست نکند .

6- حالت راحتی برای او فراهم کن . بگذارید در یک صندلی راحتی لم بدهد یا بگذارید در اتاق خواب دراز بکشد .

7- نوشیدنی خنک یا گرمی برای او آماده کن .

8- برای دیدن شوهرت خوشحال باش .

9- شکایت نکن چرا دیر آمده است . این کار در مقایسه با کارهایی که در روز انجام داده ، ناچیز است .

10 – شام را آماده کن . از پیش ، حتی از شب قبل برنامه ریزی کن که غذایی خوشمزه و سر موقع ، برای برگشتن شوهرت آماده کنی . این راهی است که به او بفهمانی که به او فکر می کنی و به نیازهای او توجه داری . به گزارش اسان طب بیشتر مردان وقتی به خانه می آیند گرسنه اند و انتظار دارند یک غذای خوب ، به ویژه غذای مورد علاقه ی او ، بخشی از خوشامد گویی است که او نیاز دارد .

11- آت و اشغالها را جمع کن . درست قبل از اینکه شوهرت وارد شود برای آخرین بار یک دور دیگر به قسمت های اصلی خانه بزن .

12-کتابهای مدرسه ، اسباب بازی ها ، کاغذ و .. را جمع کن و بعد یک پارچه گردگیری روی میزها بکش .

12 ویژگی از یک زن خوب را در اینجا بیان کردیم. شما خانم های عزیز سعی کنید این ویژگیها را مدام با خود مرور کرده و در زندگی خود بکار ببرید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش تقدیمتان کردیم بهره مند شده باشید.

منبع :

asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35