Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
آیا منتظر خواستگار پولدار هستید ؟ – مجله آسان طب

آیا منتظر خواستگار پولدار هستید ؟

برخی از دختران مجرد از خواستگار پولدار می ترسند. مثلا می ترسند که آنها بهشان خیانت کنند. خیلی ها هم پول اولویت شان نیست و در همین حد که محتاج کسی نباشند برایشان کفایت می کند. اما خیلی از دختر خانم ها فقط منتظر خواستگار پولدار هستند و یکی از شروط اصلی شان برای ازدواج پولدار بودن طرف است. این معیار باعث بالا رفتن سن ازدواج و همچنین افزایش در صد طلاق در ایران شده است. در این بخش درباره مزایا و معایب خواستگار پولدار اطلاعاتی را تقدیم می کنیم. شما باید در کنار اینکه پول یکی از معیارهای ازدواج تان است، به هم کفو بودن در هر زمینه با شخص مقابل هم توجه کنید.

خواستگار پولدار

انتظار برای خواستگار پولدار

به گزارش آسان طب خیلی از دختران منتظر خواستگار پولدار هستند. این مساله دلایل زیادی دارد. مثلا خیلی ها معتقدند این مساله ژنتیکی است و زن ها کلا مادیات برایشان خیلی مهم است. خیلی ها هم معتقدند که این امر بخاطر آموزشی است که از بچگی به آنها داده شده و مادیات یکی از اهداف زندگی دختران گردیده است.

پولدار بودن عیب نیست. خب هر دختری دوست دارد همسرش درآمد خوبی داشته باشد تا محتاج کسی نباشند و بتوانند یک زندگی عادی را بگذرانند. اما خیلی ها ملاک شان بیش از این چیزهاست. مثلا خیلی دختر ها دوست دارند همسرشان یک منزل هزار متری در شمال شهر و یک ویلای زیبا در شمال کشور داشته باشد. یا مثلا ماشینش فلان مدل باشد و جشن عروسی شان را در بهترین تالار ایران بگیرند.

خواستگار پولدار

ولی این زنان گاهی اوقات آسیب های شدیدی به دلیل این تفکر می بینند. خیلی از آنها جذب مردان پول داری شده اند که با آنها رفتار درستی نداشته اند و فقط خرید کردن تنها راه شاد کردن این زنهاست.

ولی خب همه این دختران هم دنبال خواستگار پولدار نیستند. خیلی از آنها ملاک های دیگری و مهمتری دارند. اما متاسفانه پسرها همه میترسند که اگر به خواستگاری بروند به خاطر مسائل مالی جواب منفی بشنوند. و این انتظار دختران برای داشتن خواستگار پولدار و در کنار آن ترس پسران برای خواستگاری بخاطر درآمد معمولی باعث افزایش سن پسران و دختران مجرد شده است.

خواستگار پولدار

پول خوبست، ولی منتظر خواستگار پولدار نباشید

ما نمی گوییم پول بد است. با پول میتوانید نیاز های اصلی زندگی تان را تامین کنید، محتاج کسی نباشید، به مسافرت و تفریح بروید، لباس های زیبا بخرید و … . اما همیشه نمی توان با پول شادی خرید.

وقتی پسری ملیاردر است و شما را از نظر مالی بی نیاز کرده، اما روزانه به شما خیانت می کند، آیا همسر خوبی برای شماست؟

یا مثلا وقتی پسری خیلی پولدار است، اما بخاطر همین پول بسیار متکبر بوده و شما را بی ارزش می داند، آیا او کیس ازدواج خوبی است ؟

شاید با خود بگویید خب با پسری ازدواج می کنم که در کنار ثروت ویژگی های دیگرش هم عالی باشد. باید بگوییم چنین پسری در جهان وجود ندارد. ما نمی گوییم افراد پولدار آدمهای بدی هستند. بلکه می خواهیم بگوییم آنها هم مانند افراد با درآمد کم عیب هایی دارند و آن شاهزاده با اسب سفید نیستند.

خواستگار پولدار

پس به جای اینکه دنبال خواستگار پولدار باشید این موضوع را بررسی کنید که آیا در زمینه های مختلف با هم تفاهم دارید یا خیر. پول در کنار آرامش لذت بخش است، وقتی آرامش و عشق در زندگی نباشد پول یک لذت تکراری است و برای شما عادی می شود.

برخی محققان می‌گویند ازدواج با مردهای ثروتمند نه تنها شادی و آرامش‌تان را بیمه نمی‌کند، بلکه شما را به چالش‌های تازه‌ای هم وارد می‌کند.

نکته دیگر اینکه ازدواج هایی که به خاطر ثروت خواستگار پولدار انجام شده اصلا استوار نیست. از کجا معلوم پسر کارخانه داری که خودش هم نمیتواند پولهایش را بشمارد، بعد از عروسی ورشکست نشود؟ در این صورت مطمئنا به سراغ طلاق می روید.

پس اگر خواستید با شخص پولدار ازدواج کنید، با خود بگویید اگر این شخص بعد ازدواج فقیر شد یا بخش اصلی ثروتش را از دست داد، من باز هم با او زندگی می کنم ؟ جواب این سوال را در تنهایی و با صداقت کامل به خودتان بدهید. اگر جواب تان منفی است اصلا این ازدواج را انجام ندهید.

دخترانی که همسرشان را صرفا به عنوان ابزاری برای رسیدن به آرزوها، رفاه و کمبودهای زندگی شان تلقی می‌کنند و صرفا تمکن مالی او را در نظر می گیرند، در زندگی مشترک خود نه تنها به همسر بلکه به خودشان نیز آسیب های روحی-روانی جدی وارد می آورند.

پول کلید خوشبختی نیست. شاید گمان کنید این جمله شعار است. اما واقعا اشخاص پولداری که میشناسید را بخاطر بیاورید و ببینید چند درصد از آنها زندگی شاد و بی دردسری دارند.

خواستگار پولدار

نکته دیگر اینست که اگر منتظر آمدن خواستگاری پولدار هستید، باید آمادگی مواجه شدن با فردی با اعتماد به نفس بالا و حتی مغرور را هم داشته باشید. به گفته روانشناسان رفتار اکثر آدم‌ها وقتی پول توی جیب‌شان است و وقتی بی‌پول هستند، می‌تواند کاملا متفاوت باشد. یعنی وقتی افراد پشتوانه قوی مثل پول را دارند، احساس کفایت و بی‌نیازی به دیگران را نشان می‌دهند.

به جای ملاک پولدار بودن ، به ملاک هم کفو بودن توجه کنید. وقتی فاصله اعتقادی، اقتصادی و یا فرهنگی شما با خانواده خواستگارتان بسیار زیاد باشد، اولین فردی که از این ناحیه صدمه خواهد خورد خود شما هستید.

اگر پول برای شما خیلی مهم است و خواستگاری با درآمد متوسط دارید که همه شرایطش خوبست، خب شما هم میتوانید کار کنید. خوشبختانه در عصر حاضر زن ها هم مانند مردها حق کارکردن دارند. اگر خودتان یا خواستگارتان کار در بیرون را دوست ندارید، خب در خانه کار انجام دهید. یکی از آسان ترین راههای کسب درآمد در منزل انجام کارهای هنری و فروش آن در تلگرام است.

نکته دیگر اینکه اگر شما خواستگار پولدار داشته باشید، ولی هردوی تان بلد نباشید چگونه پول خرج کنید این پول فایده ای ندارد. اما اگر خواستگاری با درآمد معمولی داشته باشید، ولی هر دوی تان برنامه ریزی مالی خوبی داشته باشید مطمین باشید کم کم به همه خواسته هایتان خواهید رسید.

لزومی ندارد هر شب در بهترین رستوران های شهر غذا بخورید و کل پول تان را به آنها بدهید. خودتان در منزل غذاهای خوشمزه و متنوع درست کرده و آن را در تراس، حیاط، پارک یا … میل کنید. گاهی وقتها هم به رستوران های شیک با قیمت مناسب بروید و به زندگی تان تنوع بدهید.

امیدواریم از این بخش از مجله پزشکی آسان طب بهره کافی را برده باشید. پس درست است که پول لازمه تشکیل زندگیست، اما در حد یک زندگی معمولی و راحت کافیست و باید بیشتر به معیارهای مهم تر از آن توجه کرد.

منبع : https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52