آرایش پاییزی و بازی رنگ‌های سرخ فام

با آغاز فصل خزان و ریزش برگهای نارنجی و زرد درختان، آرایش پاییزی صورت نیز تغییر کرده و متمایل به رنگ‌های نارنجی و سرخ گون خواهد شد. گرمای محیط رو به کاهش رفته و تاثیر آن بر پوست صورت می‌تواند تغییراتی در ماندگاری لوازم آرایشی بر پوست ایجاد نماید. به همین منظور در این مقاله به بررسی این تغییرات پرداخته و رنگ‌های زیبای آرایش پاییزی را در نواحی مختلف صورت و لباس افراد تشریح می‌نمائیم.

آرایش پاییزی

درباره آرایش پاییزی چه می‌دانیم؟

آرایش تابستانی صورت، پر از رنگ های ملایم و جذاب بوده و تاکید زیادی بر طراوت طبیعی پوست و رنگ های ملیح و آرام دارد اما در آرایش پاییزی استفاده از رنگ ها بر مبنای معیار دیگری انتخاب خواهد شد. علاقمندان به دنیای آرایش و زیبایی باید بدانند که آرایش پاییزی یکی از تجملاتی ترین میکاپ ها در میان چهار فصل سال بوده و از شیک ترین و پر ابهت ترین رنگ ها در آن استفاده خواهد شد. در این میکاپ باید شهامت به خرج داده و از میان جذاب ترین و براق ترین رنگ ها در نقاط تعریف شده صورت استفاده نمود. در ادامه به بررسی چند رنگ در میان رنگهای پاییزی که از بیشترین محبوبیت در میان خانم ها برخوردارند خواهیم پرداخت. آسان طب از علاقمندان دعوت می‌کند در آرایش پاییزی خود این رنگ ها را مد نظر قرار دهند:

آرایش شرابی: این رنگ شباهت جالبی به رنگ آلبالویی براق داشته و رنگ کامل و بی نظیری برای میکاپ مونوکروم خواهد بود. همچنین دارای طرفداران زیادی برای آراستگی موها با این رنگ می باشد. آرایش پاییزی لب ها و چشم ها با رنگ شرابی، جذابیت و ابهت خاصی به چهره افراد خواهد داد مشروط بر آنکه اصول و مقررات میکاپ کلاسیک در آن به درستی اجرا شود.

آرایش قرمز اناری: قرمز اناری رنگی حیرت انگیز درست شبیه به دانه های خوش رنگ و براق انار داشته و علاقمندان به رنگ های کلاسیک و پایه را از هر نظر تضمین می نماید. هیچکس نمی تواند رنگ قرمز را که نماد رنگ رژلب در دنیای آرایش است منکر بوده و یا این رنگ آتشین و چشمگیر را از دنیای میکاپ حذف نماید. رنگ قرمز اناری از زیباترین و خاطره انگیزترین رنگها در آرایش پاییزی می باشد.

آرایش پاییزی

آرایش ارغوانی تیره: گلهای ارغوان، رنگی شبیه به رنگ سرخابی سنتی داشته و ترکیبی جالب از صورتی و بنفش می باشد، یعنی رنگ قرمز و آبی با درصدی متغیر می تواند جلوه ای متفاوت در آن ایجاد نماید. حال می توان متصور بود که رنگ ارغوانی تیره تا چه اندازه می تواند برای آرایش پاییزی خانم ها، شکیل و موقرانه باشد. ارغوانی تیره مخصوصا برای آرایش لب ها به طرزی جالب توجه، صورت را با طراوت و عروسکی جلوه خواهد داد.

آرایش طلایی برنزی: طلایی متالیک و برنزی براق، همواره مورد توجه خانم هایی بوده که اهمیت زیادی برای وقار و جلوه گری زیرکانه صورت قائل هستند. از ترکیب این دو رنگ می توان طلایی برنزی را به دست آورد که جلوه ای باستانی و غیرقابل نفوذ به چهره افراد داده و زیبایی خاصی را ایجاد خواهد نمود. از این رنگ می توان برای سایه چشم، رنگ رژلب و آرایش گونه ها استفاده نمود.

آرایش بنفش: بنفش رنگی اغواگرانه و خودنمایانه است که در میکاپ می تواند به عنوان یک عنصر کلیدی نقش آفرینی نماید. این رنگ به یک میزان زیبایی و وقار چهره شما را حفظ خواهد نمود به شرط آن که به درستی از ترکیبات مختلف آن استفاده نمود. در آرایش پاییزی می توان از رنگ های بنفش کلاسیک، بنفش بادمجانی، بنفش یاسی و… به شکلی استادانه در ناحیه پلک ها و لب ها استفاده نمود.

آرایش اسموکی: رنگ اسموکی را که به معنای رنگ دودی (از ترکیبات ملایم رنگ مشکی) است می توان در آرایش پاییزی مورد استفاده قرار داد. از به کار بردن رنگ اسموکی در میکاپ خود نهراسید چرا که با یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین میکاپ ها رو به رو هستید. از این رنگ می توان در آرایش چشم ها به فرم های گوناگون (گرد، گربه ای، کشیده) استفاده نمود و برای تکمیل آرایش، از برق لب های ملایم برای آرایش لب ها کمک گرفت.

بیشترین تمرکز در آرایش پاییزی

آرایش پاییزی

آرایش پاییزی از زیرمجموعه های سبک میکاپ کلاسیک می باشد. بنابراین باید از اصول کلاسیک تبعیت نمود. یعنی اگر میکاپ لب ها تیره و غلیظ باشد باید آرایش چشم ها را ملایم انجام داده و بر عکس اگر سایه چشم سنگین و تیره باشد باید برای آرایش لب ها از ملایم ترین رنگ ها استفاده نمود. به همین دلیل بیشترین تمرکز در آرایش پاییزی بر چشم ها و لب ها خواهد بود.

آرایش پاییزی چشم‌ها

خط چشم های تیره و پهن برای آرایش پاییزی چشم ها مناسب می باشد. همچنین رنگ های قهوه ای سوخته، نارنجی قهوه ای، آلبالویی تیره، بنفش بادمجانی و امثال این رنگ ها دارای محبوبیت فراوانی در این فصل هستند. با استفاده از قلم موی میکاپ (قلم شماره 8) به آرامی سایه زده و گوشه خارجی چشم ها را تیره تر از گوشه داخلی نمائید. رنگ های براق و جلوه گر را در گوشه داخلی پلک ها از یاد نبرید و به عنوان یک رنگ مکمل نهایت استفاده را از آن ببرید. سپس خط چشم را به درستی کشیده و در انتها در صورت تمایل از انواع مژه مصنوعی استفاده نمائید. از طرفی می توان به وسیله رنگ های تیره ای همچون قهوه ای سوخته به انجام گریم چشم طبق اصول تعریف شده آن پرداخت و در انتها از ریمل حجم دهنده استفاده نمود.

آرایش پاییزی گونه‌ها

آرایش پاییزی

رنگ های نارنجی قرمز، قرمز ملایم، بنفش یاسمنی، ارغوانی روشن یا تیره و امثال این رنگ ها برای آرایش پاییزی گونه ها کاربرد فراوان دارند. اما باید در استفاده از این رنگ ها محتاط بوده و با ملایمت از آنها استفاده نمود و تنها به ایجاد رنگ و رویی ملایم در ناحیه گونه ها بسنده کرده و بهتر است از گریم گونه ها پرهیز نمود.

آرایش پاییزی لب‌ها

رنگ قرمز اناری، ارغوانی تیره، سرخابی غلیظ، نارنجی آتشین، مسی براق، بنفش مخملی، بادمجانی تیره، شکلاتی خالص و… در آرایش پاییزی لب ها دارای بیشترین محبوبیت می باشند. همچنین انواع رژلب های مایع با رنگ های عمیق و خوشرنگ نیز در این میکاپ به شدت مورد توجه بوده و می توان بدون هیچ محدودیتی از آنها استفاده نمود.

استفاده از عطر در فصل پاییز

در ابتدای فصل پاییز می توان از عطرهایی با روایح شیرین، ملایم و سرد استفاده نمود و هرچه به فصل زمستان نزدیک تر می شویم باید از عطرهایی با روایح تلخ تر، گرم تر و سنگین تر استفاده نمائیم.

لاک ناخن در فصل پاییز

آرایش پاییزی

در فصل پاییز می توان از رنگ هایی جالب برای لاک ناخن استفاده نمود. زیتونی شکلاتی، بنفش بادمجانی، زرشکی، مسی مات، خاکستری براق، سبز طاووسی، آبی آسمانی، آبی نیلی، سبز هندوانه ای و… می توانند زیبایی خاصی به دست های شما ببخشند مشروط بر اینکه روش صحیح استفاده از آن را فرا گرفته و مانیکور خانگی خود را انجام داده باشیم.

آراستگی استایل در فصل پاییز

به جنس لباس خود در فصل پاییز اهمیت بدهید و از بافت های گوناگون که مناسب این فصل زیبا هستند استفاده نمائید. همچنین رنگ های بنفش، سبز کاهویی، نارنجی مرجانی، شکلاتی ملایم، زرد لیمویی را نیز در ترکیبات رنگ لباس های خود به کار برید.

آرایش پاییزی موها

برای رنگ کردن و آرایش موهای خود در فصل پاییز بهتر است به سراغ تکنیک هایی نظیر هایلایت، لولایت و رنگ هایی همچون رزگلد، قهوه ای تیره، بالیاژ، برنزی، بلوند گندمی و… بروید. این رنگ ها برای آرایش موهای شما در فصل پاییز بسیار زیبا و مناسب می باشند.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35